Ako ste se proteklih nekoliko dana zatekli u objektu "Gomex - Total" u Zrenjaninu, mogli ste primetiti i samostojeći Info pult, koji u isto vreme funkcioniše i kao "price checker" ali i svojevrsna platforma za obostranu komunikaciju sa potrošačima.
Obzirom na činjenicu da smo svi zajedno u pravom vrtlogu akcijskih sniženja i veliki broj artikala je na nekoj od akcija...akcije se često menjaju i dešava se da cene na rafu ne odgovaraju onim u software-u i potrošači, s pravom, bivaju neprijatno iznenađeni na kasi. U datim okolnostima, mogućnost provere cene, jednostavnim očitavanjem bar-koda artikla, dobija sve više na značaju.
Drugi deo info pulta jeste izrađen na bazi najrazvijenijeg loyalty programa na tržištu "Kasica Brojalica", i predstavlja još jedan njegov dodatni "feature". Očitavanjem bar-koda loyalty kartice, potrošač može saznati koliko ima loyalty poena (Keširića), može videti koje artikle je izabrao putem "Selektora Popusta" u personalizovanu akciju, može oceniti radnju (2-way communication) a korišćenjem posebnog algoritma, potrošač klikom dobija i preporuku od 5 artikala koji su trenutno na akciji, a koji su prilagođeni njegovim prethodnim kupovinama. Šta ovo znači? Ako sistem prepozna da konkretan potrošač kupuje češće od ostalih robnih grupa, npr. negazirane sokove, biće mu ponuđen najprodavaniji negazirani sok koji se trenutno nalazi na nekom od akcijskih sniženja, itd...Takođe, po želji klijenta, algoritam je koncipiran tako da će se uvek među preporukama naći i neki od PL artikala.
Ono na šta smo najviše ponosni, jeste činjenica da je kompletan info pult razvijen od strane zrenjaninskih preduzeća. Aplikaciju smo razvili mi u One Stop Marketingu, a ona je spakovana u kućište za čiju izradu su zaslužni Basic Line DOO i Ultra Planet DOO.
Već smo dobili najavu da će Info pult postati i standard kod opremanja novih Gomex objekata sa većom kvadraturom, a biće ubačen i u neke "stare" radnje koje ispunjavaju infrastrukturne zahteve.
Visoko sofisticirani tehnološki proizvod - Made in Zrenjanin!